Vrijwilligers gezocht voor de zaalcommissie en materiaalcommissie
26-9-2017  | 

ZAALHOCKEYCOMMISSIE:

De zaalhockey commissie is dringend op zoek naar versterking! Ter onsdersteuning van de bestaande commissieleden zoeken wij met spoed nog een vrijwilliger die willen helpen bij het orgainseren van de zaalhockey.

 

Deze hulp bestaat onder andere uit de volgende taken:

1) Het aanvragen van de benodigde zaaluren bij de verschillende sportlocaties (periode februari/maart)
2) Het inventariseren van deelname aan de zaalhockeycompetitie bij alle teams en de teams aanmelden bij de Hokceybond (periode juni, augustus – september)
3) Voorbereiden en organiseren van een informatieavond voor de zaalhockey (october)
4) Informatieboekje zaalhockey actualiseren (september)
5) Het organiseren van zaalclinics voor de breedte teams(october)
6) In overleg met de trainerscoordinator communiceren over het trainingschema. (october)
7) Ad-Hoc beantwoorden van vragen van teams en coaches (september-maart)

Voor deze taken is een specifieke hockeyachtergrond niet noodzakelijk. 

Gezien de korte periode waarin de zaalhockey georganiseerd moet worden kent het takenpakket voor deze vacature wel een periode waarin het duidelijker drukker is. 

In de periode van augustus – november kosten alle werkzaamheden ongeveer 4-5 uur per week. Er ligt al een heel mooi draaiboek dat zal helpen om de taken te verlichten en de werkzaamheden kunnen natuurlijk over meerdere personen worden gedeeld.

 

Mocht je interesse hebben, dan kun je je aanmelden via het mail adres [email protected]

Voor vragen kun je Petra Beunk, Zarko Vujanovic of Marcel Bootsma benaderen.

 

MATERIAALCOMMISSIE:

 

De Materiaalcommissie is op zoek naar een extra vrijwilliger met affiniteit voor keepers en keepersmaterialen. De vrijwilliger zal samen met de andere commissieleden het onderstaande takenpakket uitvoeren:

 

Takenpakket Materiaalcommissie:

 

1) Uitgifte en inname van "passende” keepermaterialen (in de maanden augustus/juni)
2) Uitgifte en inname van zaalbandjes/hoezen (in de maanden october/februari)
3) Het in "LISA” administreren van uitgegeven materialen.
4) Door het jaar heen keepers helpen bij het vervangen/aanpassen van kappotte niet passende materialen (op afspraak)
5) Adviseren over inkoop benodige keeper en trainings materialen.

Voor deze taken is een specifieke hockeyachtergrond niet noodzakelijk maar affiniteit met keepers is een grote pre

Gezien de korte periode waarin materialen aan het begin en aan het eind van ieder seizoen uitgegeven en ingenomen moeten worden kent het takenpakket voor deze vacature een piek aan het begin en aan het eind van het seizoen. In deze periode zijn er 2-3 uitgifte en inname avonden en zal er in de weken na de uitgifte wat vaker materiaal geruild moeten worden. Al met al moet je rekenen op 4-5 uren per week in deze periode.

In de periode erna is het meestal veel rustiger en moet je rekenen op 4-5 uur per maand.

 

Mocht je interesse hebben, dan kun je je aanmelden via het mail adres [email protected]

Voor vragen kun je Liesbeth Jansen, Marteijn Kuijper of Marcel Bootsma benaderen.

 


terug naar vorige scherm
Handige schema's
Acties


Jaarplanning
Digitaal wedstrijdformulier

iOS app Android app

Agenda
22-10    MB1
24-10    6 tegen 6 D-lijn
25-10    Oefenwedstrijd MB1
26-10    6 tegen 6 D-lijn
28-10    JF2
28-10    Oefenwedstrijd M8E1
28-10    competitie wedstrijden
28-10    JD1 drieluik
Hele agenda
Vandaag jarig
Gijs van der Veldt
Laatste verslagen
15 okt - Veterinnen A vervolg